Verzendinformatie en opties

Je bestelling wordt met veel zorg verpakt en verzonden vanuit ons atelier in Nederland.
Elk armbandje wordt met de hand gemaakt en gecontroleerd voordat het de deur uitgaat – want alleen het mooiste is goed genoeg.

We verzenden binnen 1 tot 2 werkdagen via PostNL. Zodra je pakketje onderweg is, ontvang je hiervan een bevestiging, zodat je precies weet wanneer je jouw armband of armbanden kunt verwachten.

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €3,95.

Woon je in België? Ook daar leveren we graag — de verzendkosten bedragen dan €6,95.

 

Elk pakketje is met liefde ingepakt, zodat het voelt als een cadeautje. Voor jezelf, of voor iemand anders.

de verpakking van by Lin armbanden

Retourneren en ruilen

Niet helemaal wat je had verwacht? Geen probleem. Je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Stuur ons even een berichtje via e-mail of Instagram, dan helpen we je snel verder.

De armbanden mogen alleen worden geretourneerd als ze ongebruikt en onbeschadigd zijn, en in de originele verpakking. Gepersonaliseerde armbanden – speciaal voor jou op maat gemaakt – kunnen helaas niet worden teruggenomen.

Na ontvangst en controle van je retour storten we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug.

Wil je ruilen voor een ander ontwerp of kleur? Laat het gerust weten, we denken graag met je mee.

Bij byLin draait alles om aandacht, ook na je aankoop.

Allerlei soorten armbanden bij By Lin armbanden

Garantie

Garantievoorwaarden

Garantie op byLin armbanden:

1. Geldigheidsduur:
• Je krijgt 6 maanden garantie op je armband(en).

2. Wat valt binnen garantie?
• Problemen of breuken als gevolg van fabricagefouten, herkend binnen die 6 maanden, vallen onder garantie.
• Om hiervan gebruik te maken, moet je de betaling kunnen aantonen.

3. Wat valt er niet onder?
• Normale slijtage of schade door verkeerd gebruik, plus schade aan bijvoorbeeld plating of bedeltjes, wordt niet gedekt.


Reparatie buiten garantie

• Ook na 6 maanden kun je je sieraad nog laten repareren:
• Je betaalt dan een vast tarief van €12,95 voor de reparatie.
• Vervolgens geldt opnieuw 6 maanden garantie op die reparatie.

Hoe doe je dat?
• Stuur een mailtje naar contact@bylinarmbanden.nl
•  Wij reageren hierop met de reparatiekosten (of geven aan dat het gratis is binnen garantie).
•  Jij stuurt je armband op (verzendkosten zijn voor jezelf).
•  byLin repareert je armband en sturen deze retour.

Kortom: zit je binnen 6 maanden met een fabrieksfout? Dan kost het je niets (als je het aankoopbewijs hebt van je bank). Zit je eroverheen, of ontbreekt het bewijs? Dan betaal je € 12,95, maar krijg je wel weer 6 maanden garantie.